sâmbătă, 6 septembrie 2008

Am revenit

Poate ca multi dintre voi v-ati intrebat unde e disparut lumea de pe blog? Ce fac autorii? Pai cum probabil bine stiti am fost plecati in vacanta si ne-am gasit cu greu timp sa scriem despre Bucurestiul din care am incercat continuu sa evadam in toata aceasta perioada. Dar lupta nu a fost in zadar acum ca ne-am eliberat mintile de peisajul urban si ne-am scaldat ochii pe plaiurile mioritice ne intoarcem voiosi la treaba.

Va anuntam ca in curand o sa urmeze si o transferare a blogului nostru pe un alt hosting! Da, o sa renuntam la oamenii draguti de la Blogger si o sa transferam blogul pe un hosting ceva mai aproape de noi, pe unu romanesc, cine stie poate ne luam si domeniu :) Dar toate la timpul lor!

2 comentarii:

Adi spunea...

Si pana la urma tot ati disparut de pe aici.


securitate it
Adrian Tanase
cik
blog
funny video








ima spunea...

Pacat ca nu ai mai postat nimic de vreme buna.

VRent a car Aeroport Otopeni