miercuri, 4 iunie 2008

Despre oraselul nostru

In primul rand trebuie sa imi cer scuze fata de restul lumii pentru ca nu am mai postat de ceva timp.
In tot acest timp s-au realizat si alegeriile locale. Aparent cei doi candidati care au ajuns in turul 2 de scrutin sunt Vasile Blaga si Sorin Oprescu. La cateva sectoare s-au ales primarii inca din primul tur de scrutin (Ontanu si Negoita) aparent pentru lucrurile bune pe care le-au facut la ei in sectoare.
Daca vreti sa imi aflati parerea mea personala asupra cui este mai bun in functia de primar general nu o sa o aflati, sincer daca s-ar putea as dori ca nici unu din ei sa nu fie, o sa fie alegerea celui mai mic rau dintre 2 rele.
Bun, dar sa lasam politica la o parte si sa discutam despre schimbarile din oras.
In primul rand s-a redeschis statia de metrou Bucur Obor. Trebuie sa remarc modernizarea limitata la a pune marmura pe scarile de la metrou (probabil cumparata de la TITAN MAR(firma sotiei lui Videanu)) si modificarea intrarilor astfel incata sa poata trece tramvaiul pe deasupra. Aaa.. da era sa uit astazi pe la iesirea spre Lizeanu se formase o mare balta pentru ca curgea apa din tavanul proaspat "modernizat", apa care se prelingea pe scari si forma un adevarat patinoar!
Si sa nu uit, am tot fost bombardat in ultima vreme de multa lume pe mess care imi arata tipa aia care ca sa faca rost de bani la metrou a facut striptease. Eu, sincer admir inventivitatea romaneasca in materie de cersit, dar adevaru e ca fiecare se descurca cu ce are, unu un acordeon, altu un picior rupt, alta cu frumusetea ei. As posta aici filmuletul de pe youtube, dar cred ca puteti sa il cautati si voi singuri daca va intereseaza.
Si nu in ultimul rand astazi a inceput Bookfest in pavilionul expozitional Romexpo. Expozitia va fi deschisa in fiecare zi intre orele 10.00 si 20.00, iar astazi seara la ora 18.00 in pavilionul 13 va fi concert Fara Zahar.
Sper sa va vad pe acolo.

2 comentarii:

Anonim spunea...

"admir inventivitatea romaneasca in materie de cersit"
Omule, uita-te putin la tipa aia. N-au aia din metrou bani sa-i cumpere hainele cu care e imbracata. Ori a vrut sa se testeze, ori a pierdut un pariu. Oricum, tipa are resurse sa faca bani prin alte modalitati daca ar vrea.

tudalex spunea...

am vazut filmul a doua oara, si da ai dreptate, dar oricum sustin ca exista si sansa sa fi ramas cumva in pana de bani(mai stii poate a jefuit-o cineva), oricum am mai remarcat si faptul ca strangea banii intr-o cutie de kfc ;)