miercuri, 28 mai 2008

cum ( KUMM ) se intampla in bucuresti

ma incearca o senzatie tare placuta si relaxanta ( in contradicite totala cu cea prezentata de evilmuffinpie )... acum pentru mine pickhammer-ele fredoneaza Evil Eye, traficul imi aminteste de Angels and Clowns si agitatia generala de One for each day... oare pentru ca am avut onoarea sa ii reaud pe eugen ( oigan ), cata, doomi, iordache, andras si erharn care bagati intr-o oala si amestecati bine de clara formeaza KUMM live ... kumm nu se poate mai bine... dar sa incepem cu inceputul.

pe la ora 5PM ma apuc eu foarte emotionat sa scriu un cd audio cu melodiile mai decent trase de trupa mea, care formeaza intr-un mod greoi un demo cd sa ziceam, desi este cat se poate de incomplet. in fine. cd-ul ii era destinat lui eugen ( chiar avea un "pentru eugen cu dragoste" scrijelit pe plic ). am consemnat frumos si tracklist-ul, un link de myspace si id-ul meu de yahoo. eram complet satisfacut. nu mai ramanea nimic decat un pui de somn sa puna capac. de altfel datorita lui le-am facut pe fete sa ma ajtepte in statia de autobuz vro 20 de minute... dar eh! asta e...

concertul s-a desfasurat la ArCub ( dupa cum e precizat si in link-ul de la titlu ) si defapt era in deschiderea oficiala a unui festival de documentare foarte interesant "One world Romania"
la care cred ca o sa ma mai duc sa arunc un ochi zilele astea... ne vedem pe acolo daca vrei... in fine... aparent unul din sponsori este Pilsner Urquell care ne-a racorit cu bere moca de calitate... ideal! regretabil concertul a avut loc intr-o sala de teatru cea ce teoretic iti limita libertatea la un scaun foarte confortabil in alte circumstante dar acum exterm de incomod...

inital am zis sa ne asezam si noi decent ca asa e frumos in societate si am urcat la "balcon" si am stat undeva in dreapta scenei ( cum e vazuta din fata ) deasupra lui andras si lui erharn unde am rezistat doar la Angels and Clowns, Evil Eye, Freeze si One for each day in timpul careia am fost nevoit sa sun o prietena pentru ca simteam ca vrea sa asculte melodia... dupa asta au cantat Sitar moment in care m-am ridicat de pe scaun si m-am indreptata sprea margina balconului unde am stat in genunchi si am cantat alaturi de cata. urmatoarea melodie a fost Tantar, nu am putut rezista, am luat-o la fuga, deranjand tot ce aveam in cale am coborat scarile cate 12 si am ajuns undeva pe culoarul central in fata scenei unde am inceput sa topai ca un descreierat si sa tip "we have always been here... we don't wanna fight!"... tinand in continoare telefonul in mana ( asa se duc minutele... ).

punctul culminant a fost cand baietii ne-au anuntat ca vom audia in premiera ultima lor melodie terminata cu o saptamana in urma aparent... a fost genial... trebuia sa fi fost acolo.

dupa concert am asteptat in suspans langa scena sa se iveasca eugen de la pauza de tigara. stateam cu cd-ul in mana ca in clasa a 3a cand am facut si eu in sfarsit bine exercitiile la caligrafie si eram foarte mandru de mine si nerabdator sa arat profesoarei. cand l-am vazut ca se urca pe scena am luat-o si eu fios spre scari si trezindu-ma la un metru de el am incercat sa nu fiu dobios ca in fine sunt si ei oameni si din punctul meu de vedere cei mai prietenosi si cu care chiar as vrea sa stau la o bere din artistii apropiati noua ( s-ar mai aduga mani si byron eventual )

i-am dat cd-ul si in momentul in care a vazut numele formatiei scris pe plic a exclamat ceva in liniile: ah da! imi aduc aminte de voi v-am vazut cand ati cantat cu the amsterdams, a fost graoznica sonorizarea. mi s-a parut foarte tare ca a retinut, adica na... n-a fost mare chestie dar totusi m-a atins acolo unde trebuie. sper din tot sufletul sa il intrige macar marginal asa melodiile trase cu chinuiala in vatra parinteasca ( si nu.. nu este numele unui studio ).

in fine ideea e ca poate o sa ma aduge in lista de mess... poate nu... sper ca da... probabil nu...
vreau sa cant cu ei... vreau sa ii cunosc... sunt curios cum sunt in general... mai ales iordache care e tot timpul pierdut in universul lui in concerte...

seara a fost continuata pe motoare unde de altfel s-au prezentat si membrii echipajului care tocmai terminasera de navigat si se linisteau omeneste la o bere rece si o muzica buna....

acum seara se continua in fata monitorului... sper sa mai vii si tu pe la concertele lor ca se merita... n-o sa uit niciodata concertul din laptarie unde 40% din versuri au fost cantate de public, cata fiind outnumbered....

p.s. evilmuffinpie... mie chiar mi-ai promis o briosa si nu te iert !

0 comentarii: