marți, 27 mai 2008

si da, dupa cum am promis, si chestii intime

stii evident ca prima data cand am scris subtitlul in care spuneam ca voi scrie despre cele mai intime secrete ale mele o luasem cu tractorul la plimbare pe campurile lui pinochio.

dar uite, acum desi mi-am pierdut starea de iritare care m-a insotit toata ziua ma simt in stare sa te iau pe tine la intrebari. despre invidie poate?
nu realizez exact motivul pentru care am fost enervat azi. dar l-am simtit. si a fost acolo mereu si m-a macinat. exact asa ca intr-un roman de la literatura. asta ca sa vezi ca nu erau chiar zanatici scriitorii aia.

dar nici tu nu ma prea ajuti, in variatele tale incarnari. unele dintre ele nu ma prea plac si altele ma plac. majoritatea ma cunosc si aici apare problema. ma cunosc, dar nu indeajuns poate?
hai sa trecem la subiect sa nu mai frec atat tava cu unt si sa pun slanina la prajit. m-am simtit prost pentru ca cel mai probabil m-am simtit nedreptatit intr-un mod complicat. nici nu stiu cum sa-ti spun. unele dintre incarnarile tale ar merita sa afle mai multe iar altele n-ar merita sa afle nimic. problema e ca de aici din fata ecranului meu nu realizez cu care dintre ele am de a face.

oare m-am simtit cam singur si tont? nu cred ca ar fi intelept sa elaborez foarte mult. sa zicem doar ca toata chestia cu adolescenta e destul de complicata. uneori vorbesti despre niste chestii ca si cand ar fi la timpul trecut cand de fapt sunt la prezent. si cand altii vorbesc despre ele la prezent te surprinde pentru ca pentru tine sunt la viitor. pare sa fie un decalaj care ma intriga si pe care il detest din tot sufletul.

si s-a manifestat azi la cumparaturi si cand m-am dus cu cainele. si oricum nu e doar asta. ar fi destul de trivial ca asta sa fie explicatia. si prin trivial, ma refer la acel trivial josnic si desgustator care nu-ti place niciodata. pur si simplu e un gust amar in gura cand tu nu poti face lucrurile pe care le-ai vrea si altii pot. pur si simplu ma scoate din sarite. si nu numai atat dar azi la cumparaturi cand incercam sa evit o femeie vitezomana care voia sa ma calce cu caruciorul si un cuplu idiot care parea pregatiti sa isi smulga hainele acolo in raionul de salamuri nu m-am putut abtine sa nu arunc priviri iritate si sa ingustez ochii.

nu mai vorbim ca intotdeauna cand nu ma simt in largul meu merg altfel. e chiar amuzant daca ma gandesc in perspectiva la asta. dar nu, chiar nu e. simt asta si ma enerveaza. ma face sa fiu mai teapan. dar noroc cu aliatul meu ipodul. intr-adevar o investitie inteleapta. acum, daca vreau sa ignor pe cineva sau sa ma prefac ca fac ceva important e extrem de simplu. trebuie doar sa il scot din buzunar si sa invart meniurile. si toata lumea ma lasa in pace. sau cel putin asa imi place sa cred.
cel mai probabil dramatizez dar si cainele a avut de suferit din cauza asta si spre sfarsit avea chef sa ma cam muste. foarte inteligent ca s-a oprit. noi, astia tineri - si aici presupun ca incarnarea de fata a ta e cat de cat apropiata mie ca varsta nu folosim lobul frontal pentru procesarea majoritatii sentimentelor ci o bucatica mai primitiva situata pe undeva la baza creierului. asta ne face mai impulsivi si cainele desi fireste nevinovat ar fi avut de suferit.
la fel si natangul care era cu idioata aialalta. speram sa se inece cu propria limba sau ceva de genul asta. pur si simplu groaznic.

chiar nu realizez ce e cu mine. adica de obicei eu fac alti oameni sa se simta prost si nu invers. sunt deosebit de enervat din cauza asta dar acum pe masura ce scriu asta sunt mai calm. daca nu eram nu-ti puteam spune nimic. nimic coerent.

si uite, ca sa para ca nu ti-ai irosit 5 minute din viata ascultandu-ma pe mine, desi daca asta crezi, tot ce pot spune e back-ul e sus in stanga si daca vrei sa pleci, n-ai decat sa-l apesi, hai sa-ti spun si de bucuresti.

oricum probabil ca o sa mut viitoarele posturi pe un blog numai al meu. in felul asta o sa ma pot concentra pe propriile prostii si pentru a folosi altfel facilitatea asta a publica lucruri pe care oricine le poate citi.

in fine despre bucuresti, logic ca enervat fiind l-am perceput la fel de rau ca inainte. acum pur si simplu creierul meu e extenuat de sunetul de pickhammer. nu cred ca o sa se termine prea curand pentru ca muncitorii par sa vrea sa-mi demonstreze ca ei pot gauri chestii de oricate ori vor.

stii ca au deschis statia de la obor unde cel mai probabil daca te uiti urat la gresie, vei cadea in fund sau in cap si vei muri sau ceva de genul asta. ce m-a surprins era un pusti la metrou care a trecut pur si simplu pe sub una dintre barierele de-acolo al caror rol era de a se asigura ca platesti cartela. ce m-a surprins a fost nu neaparat ca a trecut asa ci ca a trecut cu o totala nonsalanta. nu parea catusi de putin emotionat ca a facut ceva rau in contradictie cu ce i-a spus invatatoarea si urma sa plateasca. parea chiar versat si nu s-a obosit sa se uite in stanga si-n dreapta. era clar ca facuse asta de o groaza de ori si ca asa fusese invatat.

in alta orine de idei mereu cand trec prin sectorul 2 ma amuza afisele cu ontanu care sta in postura lui isus. ontanu-isus. macar daca ar fi in sus ar fi poate mai eficient la primarie desi am o vaga impresie ca ar fi fix la fel de natang.

si nu, nu o sa-ti cumpar nici o briosa nenorocita pentru ca nu meriti si n-am chef de-aia.

3 comentarii:

Mihai spunea...

E mai fun un group-blog :P

shuttheblinds spunea...

eu zic totusi sa putem sa mai si aberam pe blogu asta ca pare mai ok. adica na bucuresti.. bucuresti dar totusi :)

Mihai spunea...

Pai de blogul asta ma refeream, ca a zis "oricum probabil ca o sa mut viitoarele posturi pe un blog numai al meu"