sâmbătă, 31 mai 2008

explica-mi o faza...

da, intotdeauna m-am intrebat de ce merg unii tip pe strada tinandu-se de testicule. pur si simplu e ceva care m-a depasit pana azi.

 

azi, cand am fost cu catelul la pranz (iti zic cum m-a enervat asta in cateva momente) mi-a picat in sfarsit fisa. si am hotarat sa iti explic printr-un desen retardat -

blogpost-cock

cam asa ceva se intampla. ingenios nu?

 

acum despre caine... stii ca uneori orice caine se mai cearta cu cu alt caine. de asemenea probabil ca ai auzit faza cu - merg la agatat tipe cu cainele. nu in ultimul rand ai auzit ca asta nu merge foarte bine.

sa-ti povestesc. eram eu cu cainele azi la pranz si vad pe cineva din vecini - din vecini inseamna pe o strada paralela oarecum. si era cu cainele. persoana de care iti zic avea un caniche negru micut, mascul. problema. oscar = mascul. si din nefericire, mascul+mascul de obicei e diferit de love pentru caini.

si tocmai ma gandeam ca ce super ca o sa pot vorbi cu persoana asta sa aflu mai multe etc etc, se trezeste javra mea idioata sa se ia la bataie cu caniche-ul ala idiot si tot planul meu genial se duce-n pizda ma-sii. si eram atat de aproape...

dupa ce reusim sa ne separam cainii eu molfai acolo un scuze pentru ca totusi oscar incepuse. singurul comentariu a fost "e vaccinat?" la care eu am raspuns enervat "da este, si al tau?" raspunsul vine "normal". si atunci si intrebarea "si motivul pentru care pui intrebari de genul asta este care?" moment in care eu am intrat in bloc si i-am aplicat putin constitutia cainelui.

ma asteptam ca din toate javrele de pe strada sa nu se ia de acea javra. era chiar atat de dificil ce voiam? de acord, poate era un cacat oricum dar asa nici macar n-am aflat.

ghici cine doarme pe balcon in seara asta...?

0 comentarii: