joi, 29 mai 2008

hai sa-ti spun un secret

mai, unele dintre incarnarile tale nu ma prea plac ma tem. si lor, ar trebui sa le spun un secret (dar ma voi referi la ele cu persoana a 2-a).


si acest secret este:
traim intr-o tara libera

si ghici ce consecinte are asta? ia, oare o sa reusesti?
pai, mai briosica mai, stiu ca tu ai mai multa umplutura de vanilie in tine decat restul lumii, dar chiar si cu atata umplutura de vanilie ar trebui sa deduci consecinta.
......
.....
....
...
..
.
da... pai, e destul de simplu - ideea de baza e - tine-te bine... nu esti obligat sa citesti ce scriu...
si daca o faci, bravo tie, daca n-o faci, iar felicitari, o sa-ti dau o briosa cu vanilie.

dar sincer, daca ai de gand sa te plangi ce posturi oribile si de cacat am, trimite-mi un e-mail la adresa evilmuffinpie AT gmail DOT com. abia astept sa aud feedback-ul tau :D

promit ca cele mai amuzante mesaje vor aparea pe blog.

dar vai... uite ca exact ce scriu asta, am primit un e-mail de la o cititoare revoltata - 

draga placinta cu briose malefica,

stiu ca n-ai briosele sa postezi e-mailul pe blog. sa stii ca posturile tale sunt de cacao si tu sugi eclere si lingi praline.
adica sunt scarboase si ma dezgusta dar din vreun motiv straniu legat de structura universului, le citesc si pe urma ma ofensez pentru ca am un fetis secret in a ma ofensa. da... ofenseaza-ma, insulta-ma domina-ma. ma rog... deviez de la subiect.
nu in ultimul rand, iti plac baietii briose si iti place sa te joci cu posterioarele lor ferme! sunt sigura ca faci chestii groaznice in pat, la tine acasa! esti groaznic si nu pot sa cred ca am citit de faza in care ti s-a sculat eclerul acum cateva posturi. mai mai sa mi se faca rau. de fapt mi s-a si facut. tocmai de-aia am si citit pana la capat postul, ce nu stiai ca-mi place sa vomit pe tastatura???
sper sa arzi in cele mai oribile focuri ale iadului si sa fii consumat de satana ca un copilas obez care se indoapa cu briose cumparate de mamitica!!!!11!!one!![limita din (sin x / x) cand x->0]!!

a ta dragastoasa si cu mintea ascutita ca un diamant,
ursula cea grasa, devoratoarea de suflete de briose

da...
sunt deprimat deja. cred ca o sa ma duc sa imi tai venele acum...

3 comentarii:

shuttheblinds spunea...

wow !! imi palce unde se ajunge :D eu propun sa scrie si devoratoarea de briose pe blog =)) ar fi mai fun !

Mihai spunea...

Buna idee, doar fiecare are libertatea sa-si posteze ideile

tudalex spunea...

Apropo de faza din final, sper ca ai un emo friendly room... you don't want the little emo to be sad don't you?