duminică, 27 aprilie 2008

butt cleavage

stii, asta e total pe langa subiect... dar la un moment dat am observat ca "se intampla in bucuresti" e suficient de general incat sa imi permita sa scriu cam tot ce am chef pentru ca tot ce spun e in bucuresti, deci... se intampla in bucuresti... asa ca abuzez putin...

stii ce inseamna "muffin top"?
mie imi plac briosele si in fine... dar muffin top nu e ceva dragut. e ceva destul de naspa.

mai tii minte colega enervanta de cand erai inca in liceu care avea impresia ca e mai slaba decat e in realitate? eu imi amintesc ca aveam cateva in mod cert cel putin doua. una, avea parul negru, scurt si era desul de masiva. in fine, era simpatica in general dar avea 2 mari defecte - se baga in treaba altora fara sa fie intrebata comentand ca nu-i place ce faci tu si se imbraca in chestii foarte stramte.

ei bine, despre prima parte, tot ce pot spune e ca de exemplu, ma duceam la un film cu cineva, ea afla, si comenta cand era pe langa mine suficient de tare incat sa aud ce gusturi groaznice am ca nu e o comedie romantica... ea era foarte amuzanta si critica pe toata lumea dar biata de ea nu facea nimic si nu numai atat, dar se grabea sa puna la punct pe toata lumea.
adica, bine, cutare e snob, cutarita se crede mai desteapta decat e, lui cutaroi ii plac manelel in fine... chestii de-astea. dar partea pe care n-o observa e ca si ea era aroganta si se mai si credea desteapta ca face comentarii pertinente.

dar atat despre atitudinea ei - desi uneori ma intreb cum se face ca o placea cineva...? partea a doua e isi punea chestii cam scurte pe ea. nu inteleg de ce ii trebuia ei un tricou scurt ca sa i se reverse suncile. adica da, si eu ar trebui sa slabesc, dar pe mine nu ma vezi in chestii care nu-mi vin deloc.
si de fapt la asta se refera muffin top.

uite-te in poza din dreapta. observi cum se revarsa partea de sus a briosei?
cam asta e idee de baza. doar ca atat timp cat pentru o briosa e atragator si apetisant, la o tipa e cam dezgustator.

sunt sigur ca esti de acord cu mine.
dar vai, titlul e "butt cleavage"... butt cleavege e atunci cand cineva se trezeste sa poarte pantaloni cu talie joasa fara chiloti (!!!) si mai e si grasa (!!!!!!). si se apleaca...

si atunci, domnul d. de sus ar cam trebui sa fie gelos la forta distructiva a tipei care omoara mii de copii nenascuti inca.
hai sa spunem doar ca omoratul copiilor nenascuti inca e una dintre chestiile la care tipa de care iti pun se pricepea de minune.

dar ce, nu-ti imaginezi ca era singura... adica mergi prin metrou... sau mergi pe strada... vei vedea ce vreau sa spun.
dar ai grija, poarta ochelari, ochelari de soare daca se poate, sau mai bine nu te duce. gasesti pe internet site-uri cu asta in conditii experimentale excelent controlate.

0 comentarii: