marți, 29 aprilie 2008

La "Shopping"

Azi am fost la noul si mult mediatizatul mall deschis in Baneasa Shopping Center. Cum am ajuns ne-a lovit prima problema, unde parcam masina? Aparent parcarea nu a fost cu mult extinsa iar fluxul de oameni in Baneasa Shopping Center a crescut. Pana la urma in cateva minute am gasit un loc de parcare.

Aparent mall-ul nu a fost terminat, mai ales exteriorul. Daca ai privi cladirea din exterior si ai ignora multitudinea de oameni ce intra in el ai spune ca deabia ce au ridicat structura, in fie asta se va finaliza in scurt timp.

Primul lucru care te loveste cand intri in mall este noua creata "piata" care are in centru un ruj rosu desfacut. Imi scuz incultura dar nu am reusit sa pricep nici acum ce a vrut acesta sa semnifice. Oare sa fie o reclama la vre-un magazin de cosmetice (desi inauntru nu prea am vazut vre-unu)? Poate desi eu zic ca mai semnificativ ar arata cu doua baloane langa el.

In orice caz, intru eu inauntru si primul magazin care te loveste in fata este magazinul Reserved. Ma incanta faptul ca au aparut magazine straine in Bucuresti si nu mai trebuie sa te duci la Vienna sau la Parndorf ca sa iti cumperi ceva.

Totul bine pana in momentul cand am cerut sa faca factura pe ceea ce vroiam sa cumpar(ca sa nu mai spun ca nu puteai sa platesti cu cardu), ideea in mare a fost ca a durat cam 15 minute pana a reusit sa scrie factura(aparent i-a mult sa treci 3 produse pe o factura si sa treci datele firmei pe ea :P).

Admir totusi aparitia multor magazine straine in noul mall fapt care imi da impresia ca ne apropiem mai mult de occident decat de orient.

O chestie pe care nu o admir este adaosul de 500% pus la produsele din cafenele, preturi comparabile cu cluburile din bucuresti, dar nu consider ca as putea compara vre-odata un mall cu un club.

Ghciti de unde pun acest post? Exact din mall, de la Orange! In magazin la Orange la poti folosi un laptop ca sa testezi conexiunea lor la internet.

Cand ne duceam spre iesire vad o fetita mica (cam 5 ani) care o intreba pe mama ei "-Mami, mergem la shopping? -Da, mami". Aparent lumea nu prea se mai duce la cumparaturi, ci lumea se duce la shopping.

In concluzie admir foarte mult ideea si imi place ca nu mai trebuie sa mergem pana in Austria ca sa avem acces la anumite magazine, dar mai e mult de munca la terminarea finisarilor noului mall, aparent s-au grabit cand l-au dat in folosinta.

PS: Aparent s-a construit o parcare subterana, dar inca nu s-a dat in folosinta. Asa ca imi cer scuze pentru acuzatiile aduse mai sus.

0 comentarii: