sâmbătă, 26 aprilie 2008

metrou (2)

cum spunea si tud cu tipurile de persoane din metrou... eu incerc sa fiu intre oamenii normali si cei cu carti groase.

de fapt, eu am ipod. ha!
si ideea e urmatoarea - ascult un cantec random si ma tot foiesc schimband din cand in cand cantecul cu totala indiferenta pentru a demonstra ca de fapt e doar un nimic pentru mine. e amuzant cand chiar functioneaza, adica se holbeaza cineva la tine din cauza asta.

la un moment dat de fapt, urcasem in metrou si era un loc liber si langa mine era un tip cam dubios cu inca alti 2 tipi in fata lui, dubiosi - dubiosi in sensul ca pareau sa vrea sa imi fure ceva (si da, ma refer la un obiect). e, eu chiar voiam sa schimb cantecul nu stiu ce, scot ipodul, schimb cantecul, tipul din dreapta se uita la ipod, pe urma se uita la mine - cu gura usor cascata. eu ma intorc si ma uit la el. stam asa cateva secunde. eu ma uit in alta parte. prietenii aluia incep sa rada. eu ma prefac ca ii ignor si reusesc sa fiu convingator. distractiv, nu?

sau, la metrou, cand chiar sunt super plictisit si chiar n-am nimic mai bun de facut ma joc vortex pe ipod sau daca sunt iar plictisit sau am o carte interesanta in ghiozdan o citesc. si daca e in engleza e chiar si mai bine. pare si mai sofisticata!
dar mentionez ca eu nu m-apuc sa citesc poezii sau cine stie ce studii ale vreunui mare om de cultura. nu, eu citesc romane.
dar iar e distractiv cand cineva se uita la ce citesc si da peste niste pagini mai "interesante". mi s-a intamplat o data si citeam dragostea in vremea holerei de marquez. bun, si cred ca eram la una dintre putinele pagini in care chiar spunea ceva despre sex. cartea e foarte buna si imi place cum surprinde toate gandurile si vietile personajelor ca si cand tu ai o usita secreta catre mintile lor si poti sa ii vezi mult mai bine decat ei insisi. in fine, era o parte cu florentino ariza care se culca o tipa grasa si in fine, iti dai seama ca nu era deosebit de explicit doar spunea cum se hataiau pe-acolo si comenta ceva despre cat de usor ii e lui florentino sa treaca de la femeie la femeie si cat de discret e, mentionand ca nu e cu nimic special. oricum, langa mine statea un tip si chiar nu l-am observat pentru ca era o carte interesanta... cobor eu la victoriei si nu stiu, ma uit in spate si tipul zambea foarte amuzat. avea impresia ca o studiez ca pe un ghid - cum sa fii cu mai multe tipe cu care sa te culci dupa care sa le dai papuci?

discutam despre cersetori in alt post. si ai face bine sa ma asculti. pentru ca altfel, altfel iti voi taiai capul cu marginea ipodului.

ipods - widening social gaps since 2000.

0 comentarii: