duminică, 27 aprilie 2008

Mie-mi place Bucurestiul

De ce?
Pentru ca e un haos. Ce daca sunt blocate aproape toate intersectiile?
Pentru ca exista salsa si viata de noapte.
Pentru ca romanii stiu sa se distreze.
Pentru ca te plictisesti greu. Daca te uiti in jur nu se poate sa nu vezi ceva interesant.
Pentru ca este la marginea dintre Est si Vest si asta se vede in amestecatura de oameni.
Pentru ca aici ma simt liber. In niciun oras nu ma simt asa de bine.
Si pentru ca traiesc oameni interesanti pe-aici.
Acum cateva saptamani mergeam cu 133-ul si vizavi de mine era asezat un batran. Aveam castile in urechi, dar vedeam ca vorbeste si lumea din jur era atenta la el. Dupa ce observa ca ma uit si eu la el imi da "buna ziua" si se introduce. "George Chirila, poet" si incepe sa-mi povesteasca de iubirile lui si de nevestele lui. Mi-a aratat ce poezie i-a scris cea de-a 2-a nevasta intr-un volum de-al ei si alte chestii. Din cand in cand se mai lega si de doamna de vizavi care tragea cu urechea si o mai intreba cate ceva. Am mers pana la capat desi vroiam sa cobor la foisor.

Sunt si cateva chestii, putine insa, care nu-mi plac.
Nu-mi place ca este murdar, nu-mi place ca ploua din ce in ce mai mult si ninge din ce in ce mai putin si nu-mi place ca sunt prea putini copaci si prea putine spatii verzi.

Vlad

0 comentarii: